Kursus Asas Dobi di E-dots Aqua Wash, KL

Friday, January 1, 2010


Sebelum meneruskan niat murni kami, En. Hubby ada la terbaca satu keratan akhbar mengenai Kursus Asas Dobi yang dianjurkan oleh E-dots Aqua Wash bertempat di Taman Melawati, Kuala Lumpur...tarikhnya..aku dh tak berapa ingat..yang pasti aku nak ikut jgak..hehehehe..tak kire..janji dpt pergi holiday walaupun yg pasti aku akan terperuk dalam bilik hotel..hehehe..

Kursus asas ini diadakan selama 3 hari..so, aku dh stanby m.c apa lagi..nk jimat cuti punya pasal..hehehe..so, En. Hubby trus register nama & bayar utk pergi kursus tersebut...

Maka, berangkatlah kami ke KL...selama 3 hari...pergghhh..(macam mencabar je..hahahaha)..Semasa kursus ini En. Hubby akan diterangkan mengenai perkara-perkara asas dalam bisnes dobi ini, macam-mana nak 'handle' bisnes dobi, jenis-jenis mesin, dan pakej-pakej yg disediakan dan latihan amali di kedai dobi nanti..

Sepanjang kursus tu, aku hanya stay kt bilik je..waaaaa...buhsannn...balik nanti byk yg En. Hubby kena settlekan..jeng..jeng..jeng..

0 comments: